18.11.2022

Etelä-Hämeen Reserviläispiirin hallitus 2023 järjestäytyi

Etelä-Hämeen Reserviläispiirin hallitus järjestäytyi. Hallituksen koko on 1+24. Lisäksi paikalla oli hallituksen ulkopuolelta eri luottamustehtävissä toimivia hekilöitä. Syyskokouksessa toiselle kaksivuotiskaudelle valittu puheenjohtaja Jari Hirvimäki vei järjestäytymiskokouksen tottuneesti läpi.

Hallitus valitsi keskuudestaan 1. varapuheenjohtajaksi Simo Vehmaan Urjalan Reserviläisistä sekä 2.varapuheenjohtajaksi Juhana Juottosen Hattula-Tyrvännön Reserviläisistä. Piirin taloudenhoitajana jatkaa Teppo Iisakkila Valkeakosken Reserviläisistä. Lisäksi valittiin useisiin eri luottamustehtäviin kokeneita henkilöitä.

Piirin uudeksi tiedottajaksi valittiin Pirjo Mäljä Luopioisten Reserviläisistä. Hänen apunaan ”osa-aikaisena” tiedottajana jatkaa pitkään tehtävää hoitanut Juha Räsänen Valkeakosken Reserviläisistä.

Vasemmalta: Simo Vehmaa Urjalasta (1.vpj), Jari Hirvimäki Janakkalasta (pj) ja Juhana Juottonen Hattulasta (2.vpj) Kuva: Pirjo Mäljä

Piirihallitus 2023 Kuva: Pirjo Mäljä